Friday, January 30, 2009

cheap & healthy

criza, no criza, am ajuns la concluzia ca dam prea multi bani pe mancare! in fiecare luna bugetam o suma care e si asa ridicola si sfarsim prin a fi ridiculously over budget:P sounds familiar? pai daca da, hai sa facem urmatorul experiment: next week sa fie saptamana mancatului ieftin si (relativ) healthy! i dare you:)


#1 asa, la prima strigare, as zice sa nu mai "finantam" saptamana asta stocurile de basic ingredients din camara si congelator. eu am de gand sa folosesc absolut tot ce am in casa si e still edible:P: paste, orez, malai, cartofi, legume congelate, carne, peste si cel putin 5 feluri de branza pe care le cumpar in fiecare saptamana pentru ca na, u gotta have 5 feluri de branza daca vrei sa fii respectata de doua pisici:P


#2 apoi, cred ca vine un moment in viata fiecarei fetite in care trebuie sa accepte ca nu e obligatoriu sa ai afine proaspete la fiecare breakfast, chiar daca sunt sanatoase si ajuta la prevenirea cancerului. sunt sigura ca pot sa economisesc considerabil daca ma rezum la legumele si fructele de sezon. plus ca e si mult mai ecologic asa.

#3 eating out si expensive shitty takeaway food sunt strict interzise! n-o sa murim o saptamana daca nu calcam prin restaurante:P si oricum in ultima vreme e din ce in ce mai greu sa gasesti a decent meal in oras...

#4 "the bibul" zice ca trebuie sa mancam mai putin. are dreptate! cred ca generally mancam portii prea mari si probabil ca suntem deja satui pe la 75%, dar continuam sa mancam ca sa nu lasam in farfurie. asa zicea buna-mea saraca "mananca tot, ca ai sa iei barbat bubos!" gosh was she right:)) (just kidding, honey) so, mai bine mai putin si mai bun decat mai mult si mai prost. si chiar si asa, no f*^&%^ luxuries this week:D

#5 promit sa check the price tags for once la absolut tot ce voi cumpara din supermarket weekendul asta. quick poll: cat costa un kilogram de banane? dar o sticla de ulei de masline? honestly, stie cineva?

anyways, revin in curand cu my personal crisis plan pentru saptamana care urmeaza si ar fi minunat daca mi-ati scrie pe adresa mea de la yahoo (powerpuffcookie) despre your own ideas for cutting costs, in scopul sheruirii intelepiciunii noastre cu the rest of the freaking world:D va rog nu-mi trimiteti porcarele, iubesc aceasta adresa de mail cu skinul ei bubble gum si i'd hate to give it up:D peace!


.

1 comment:

  1. intr-o saptamana m-am enervat si am mancat numai cartofi la cuptor :)) nu ca asta ar fi un exemplu healthy, dar era o combinatie de imi plac cartofii la cuptor - aveam pepene murat si nu vroiam sa-l mananc pur si simplu, ca porcu' :)) - perspectivele crizei financiare :)))

    plus ca acum mai bine de o luna am boicotat toate chestiile de pe langa birou de unde se poate cumpara mancare (evident, overpriced - fru fru, gregory's, snack attack si ce shaormerii imputzite or mai fi)

    deci ma bag. nu de alta, da' m-am saturat sa arunc din frigider carne congelata acum mai bine de un an :))

    p.s. - saptamana asta va fi fara rosii uscate la soare, parmezan, prosciutto si ciabata cu masline. am zis!

    p.s. (2) - pfff, ce comentariu lung!

    ReplyDelete