Monday, January 26, 2009

disclaimer


ok, so, inainte de revelion vorbeam cu mazi despre rezolutii de noul an and such. eu, fosta fumatoare, actuala sotie disperata, nu aveam, desigur, nicio idee. mazi avea una: "sa ne spalam pe cap inainte sa para jegos". pure genius! really! din cercul meu de puficsi, prietenei si women i know, 99% urasc sa sa spele pe cap, nu neaparat activitatea in sine, cat ritualul care urmeaza. asa ca 2009 poate fi foarte bine anul in care am dezvoltat rotatia optima spalat pe cap/gym/more.

asa. going back: de mai bine de jumatate de an, mica noastra celula de crize functioneaza dupa meal plannere saptamanale mai mult sau mai putin corecte, stricte, gustoase sau plictisitor-fade. am trecut si prin febra vitaminelor industriale, ca sa citesc acum ca de fapt sunt crap, sau ceva de genul.

recent am adaugat la planner si chestii like gym/shopping/laundry and such.

si azi, pentru ca era tarziu si boo ma tot tease cu cooking blogs, m-am hotarat sa share cu the rest of the world my infinite domestic wisdom:))

aici.

i hope this helps:) enjoy!

No comments:

Post a Comment