Thursday, January 29, 2009

chicken & me

let's face it: carnea de pui nu e buna. e un fel de tofu al carnurilor, nu dai doi bani pe ea daca nu se freaca de ceva gustos. si mai e buna prajita, dar nununu, nu recomandam, nu-i asa, sa prajiti carnea, desi God, cand citeam fragmentul asta din Amintiri din copilarie (si era inainte de revolutie, mind you!), muream de pofta si fericire: "Şi a doua zi, marţi, taman în ziua de lăsatul secului de postul SânPetrului, făcând mama un cuptor zdravăn de alivenci şi plăcinte cu poalele-n brâu, şi pârpâlind nişte pui tineri la frigare, şi apoi tăvălindu-i prin unt..."

anyway, stiind asta, cand gatesc carne de pui, ceea ce se intampla des ca na, e safer than the average meat (chiar daca destul de chimica asa), condimentez cu sarg si, da, o perpelesc putin, daca nu in unt, macar in putin ulei de masline extra-virgin.

cina de azi: pui cu creme de la creme a la cookie si mamaliga vartoasa invartita a la Pufix:)


guilt-free dessert: kiwi au naturel:P


9 comments:

  1. daca iti mai citesc mult blogul, am sa mor de pofta. desi boo stie de cate ori I saved the day cu salatele mele :P

    ReplyDelete
  2. salad freaks:)) give meat a chance!

    ReplyDelete
  3. dintre toate legumele de pe planeta asta prefer carnea :)
    sorry!

    ReplyDelete
  4. carnea is the hottest vegetable, damn right! acceptam totusi rosia, cartoful si sfecla. parca i-as da o sansa si conopidei.

    puiul cu creme de la creme a la cookie si mamaliga vartoasa invartita a la Pufix pare ireal.

    ReplyDelete
  5. nu acceptam cartoful si varza de bruxelles.
    dar gulia? the crunchy yumminess? :D

    ReplyDelete
  6. mi se pare inadmisibil ca spanacul sa aiba atatea voturi in poll.
    faceti ceva!

    ReplyDelete
  7. - gulia e leguma.
    - am votat rodia pentru ca urasc spanacul
    - acest blog este despre mancare, ti-am zis eu!

    ReplyDelete
  8. @robert: shush, ca el nu stie asta:P

    ReplyDelete