Tuesday, January 27, 2009

mic tratat despre lacomie

am uitat sa va spun ce era mai important: i love food!
urasc dietele si in general imi place sa mananc pretty much tot ce ingrasa. pana acum doi ani fumam aproape trei pachete de tigari pe zi si nici prin cap nu-mi trecea sa ma las. pana anul trecut beam Coca Cola in loc de apa. pana acum sase luni nu faceam miscare deloc. wtf happened? pai na, anul asta fac 30 de ani. adica imbatranesc. si am realizat at some point ca as face orice, i mean it, ORICE, ca sa nu ma imbolnavesc. si uite-asa am ajuns sa mananc spanac, iaurt fara fructe si cereale integrale (combinate cu Cheerios:P, there, I said it, pentru ca we're all just a decent mix of good and evil:P). merg la sala de cel putin trei ori pe saptamana si incerc sa dorm macar 7h pe noapte. si ca sa pot sa fac toate astea on a long term basis, am nevoie din cand in cand de ceva gretos, greasy, splurgy, godly, sickening...

today's dinner: coaste de porc la cuptor, cu cartofi, mazare si varza!

PS: nu avem boluri cu apa si lamaie si prezentarea o sa lase intotdeauna de dorit, pentru ca asa mancam noi: cu pasiune, cu inghitituri mari, cu bucuria zilei de azi si doar un pic cu grija zilei de maine. after all, de-aia planificam painea cu unt, ca sa ne lingem pe degete! /gulp

1 comment:

  1. ugh, asta e ceva ce eu n-as gati niciodata, nici daca as sti cum :))
    dar nu arata rau, luf is drooling over the macbook :)))

    ReplyDelete