Sunday, March 15, 2009

cookie's cooking party

it all started with the chickens. si cu mazi care trebuia sa faca desertu si boo care facea salata si robert care n-a mai venit asa ca n-am mai avut cartofi frantuzesti. si cu niste coacaze despre care vorbim later, intr-un post despre sugary sugar rush.

anyways, ne-am strans pe la trei, boo, mazi, burcusu, desigur pufix si yours truly. era such a lovely afternoon, lumina batea asa frumos in bucatarie (cum o sa vedeti mai tarziu, in poza lui mazette cu cartofi aburinzi pe pervazul ferestrei). si ne-am apucat sa roast chicken la vasul roman, sa facem cartofi taranesti, cu ceapa si ciuperci, si o salata de primavara cu ridichi si ceapa verde, de la piata.

am pus masa, cu pretty lalele roz, si am mancat ca animalele:))

to be continued...
















No comments:

Post a Comment