Sunday, March 15, 2009

prajitura cu coacaze

la cornu, cat e curtea de lunga cresc tufisuri de coacaze. astea sunt cele mai acre dintre berries, bobite rosii cu vitamina C, foarte foarte colorate. doamna mama lui pufix face din ele gemuri si sirop si mai pune si la congelator. asa ca primim si noi from time to time si din prada pe weekendul asta am zis sa facem o prajitura.

motivati (nu) de orgia culinara ce tocmai avusese loc, ne-am apucat asadar sa bake & shake, desi desigur ne-ar fi placut mult mai tare sa doze off in the pretty afternoon sun.

a fost munca de echipa all the way. boo la separat oua, burcusu la mixat ingredientele din castron in lighean si apoi in tava, eu la cosmetizat cu coacaze, privit insistent prin geamul cuptorului si intepat cu furculita every 20 minutes or so.

a iesit spectaculos! for the finishing touch, i-am tras niste zahar pudra in cap.

si dupa ce-am mancat-o aproape pe toata (minus boo care a plecat inainte sa o scoatem din cuptor, thus missing all the fun), ne-am apucat de prajitura #2...

to be continued!


















No comments:

Post a Comment