Sunday, March 15, 2009

the ultimate apple pie by mazi

doi pui la vas roman, doua kilograme de cartofi si un vailing de salata, plus o mare prajitura cu coacaze pudrata cu zahar nu au reusit sa ne dovedeasca. nu i s-a facut nimanui rau, si pentru ca "ori la bal, ori la spital", mazette, care venise cu doua troleibuze si o sacosa de mere, a purces la a face cea mai tare placinta cu crusta.

foarte complicat! cu coca unsuroasa care trebuia racita 45 de minute, cu merele cubulete care necesitau uscarea pe prosoape de hartie... ma rog, the works!

zice mazi: ah sa punem mult zahar, ca data trecuta cand am facut a fost acra. zis si facut. torn eu o cana, toarna si mazi fara numar. se coace prajitura, mancam (again) si murim de dulce! dar so yummy! so so yummy! ca tot mazi zice peste o ora or so: sa mancam ceva sarat, ca sa mai bagam placinta dupa aia:))

ei si asa se termina povestea porceasca a acestui weekend, apoteotic, gretos, ingrijorator de fattening. de maine: regim! mai ales ca n-am gatit nimica for the week, asa ca voi experimenta gatitul zilnic in 20 de minute. cica niste tantici experte de la nush ce agentie nu cred ca e fezabil sa gatesti in 20 de minute. oh well, dare me!









10 comments:

  1. hm, pare cam necoapta in interior si cam crocanta pe margini

    ReplyDelete
  2. 1. nu exista such thing as "prea crocanta"
    2. invidia-i mare.
    zi, cand vrei sa-ti fac? :D

    ReplyDelete
  3. eu zic sa nu ma provoci, ca the night iz young :))

    ReplyDelete
  4. pai ar fi asa: http://www.bbcgoodfood.com/recipes/2052/ultimate-apple-pie

    ReplyDelete
  5. cookie! ai dezvaluit secretul!
    ei bine, Ioana, sa stii ca am folosit si un ingredient secret :))

    ReplyDelete
  6. si eu ma avut aceeasi problema cand am facut un apple crumble. a iesit UMPIC acru......da' e semn ca ma iubeste daca mananca, nu? :)) am pus si custard peste ca sa anuleze dezastrul cauzat de prea multa grija.

    concluzia: nu exista 'prea dulce' :))

    ReplyDelete