Thursday, March 5, 2009

preshoppeala

nu v-am povestit ce-am facut vinerea trecuta. din categoria "e criza, deci sa fim isterici", m-a apucat ca tre sa stiu cat costa lucrurile before actually buying them. da, stiu, ce concept inovator, ce gandire strategica, ce viziune!

asadar zis si facut. inhatat una bucata de grumpy tired pufix de la birou vineri seara ("pufix, nu vrei sa facem ceva fun? am fost asa deprimata lately, hai sa mergem la Metro Militari non-stop" - aaa?! koo-koo!) si purces catre vastul cash & carry of my dreams, unde porcul e fraged, pestele congelat e ieftin si merele la ladita sunt flawlessly crunchy:D

ne-a luat vreo trei ore si am cheltuit bugetul pe o luna, dar la sfarsitul aventurii "ninja shopping is my life" aveam cea mai complexa factura din viata noastra. pentru ca am citit pe internet (tampit obicei, I swear), ca daca te duci des la supermarket, vei arunca o gramada de bani pe fereastra cumparand stuff u don't actually need. asa ca ajunsa acasa si dupa inca o ora de unpacking periculos, am inceput proiectul "guerilla preshopping". am luat frumos factura mamut si am infipt intr-un xls tot ce cumparasem, cu cantitati si pret unitar si valoare, cu week 1, 2, 3, 4, cu detalii relevante (like branduri, mentiunea de import, gramaje, mentiunea bio etc.) si impartind itemele in ocazionale, monthly, biweekly si weekly . si pe urma am facut o estimare glorioasa a sesiunilor viitoare de shopping pe toata luna. si a reiesit ca vom cheltui way less decat obisnuiam, si luna asta, dar mai ales luna viitoare cand cumparaturile ocazionale deja facute ne vor salva considerabil bugetul.

so, sunt in posesia unei capodopere.xls, astept provincia!

si pentru ca mi-a zis mie o data mazette ca tre sa pun poze la toate posturile, dar deoarece nu am nicio poza relevanta pentru the current post, va propun supa Vifon. care merita si ea un post, some other time, soon, ca stiu ca va roade:))

3 comments:

  1. tocmai pentru ca n-am facut suficiente cumparaturi n-am avut si eu o supa vifon cand aveam gatul in piuneze. uf :P

    ReplyDelete
  2. u are a god. vreau xls-ul ala, multiple across-sheets formulas turn me on.

    please me! :))

    ReplyDelete
  3. lol! n-am decat un sheet:)))) i didn't shop THAT much!

    ReplyDelete