Monday, March 9, 2009

cum am trait fara marinata

carnea fara marinata nu exista. e de groaza ca am ajuns sa descopar asta la varsta de 29 de ani si opt luni:) e din categoria lucrurilor de care ti-e lene sa te apuci, desi stii ca daca ai face-o, ceva minunat s-ar intampla. ar zbura porcul. ai zice peste. gaina batrana ar face ciorba buna. ai afla adevarul. si adevarul este ca nu e nimic mai bun decat carnea marinata. in vin cu condimente, in sos de soia cu portocale si ghimbir, in iaurt cu usturoi si menta... sunt atatea si atatea varinate, epuizabile doar din lipsa de imaginatie. asta am facut eu weekendul asta. am marinat industrial. si o sa va arat in curand si rezultatul finit pentru fiecare marinata. sunt o marinara marinatoare desavarsita:D











2 comments:

  1. Adique stai sa inteleg... Toata carnea tre marinata ca sa fie goodie?

    ReplyDelete
  2. well, daca vrei parerea mea post factum: puiul si pestele definitely! porcul il prefer cu gust de porc. si mai am inca de incercat vita.
    :D

    ReplyDelete