Wednesday, March 18, 2009

sabotaj intelectual din ciclul 20 minutes or less

cred ca am cea mai infecta si aglomerata saptamana de anul asta. avea dreptate susan miller cand spunea, manca-i-as gura ei, ca o sa fie greu in martie. anyways, pentru ca nu am gatit in weekend, desi am mancat:P, si pentru ca in fiecare zi de luni pana azi mi-am dovedita ca shit happens, am ajuns sa mananc mancare despre care cred sincer ca te indobitoceste fie si doar pentru ca nici macar nu apuci sa constientizezi ce mananci, daramite sa mai si savurezi:P asta, si multa mancare de restaurant. despre care cred cu foarte putine exceptii ca e mult mai nasoala decat aia facuta de mine:))

am simtit nevoia acestei interventii pentru ca nu vreau sa creada george si compania ca am crapat de la placinta lui mazi. mazi good cook! mazi good food;)


8 comments:

  1. pentru ca tot m-ai invocat, nu pot decat sa zic ca imi lasa gura apa vazand chestia asta de mai sus.

    eu tocmai am mancat smochine crude cu mascarpone, dar jur ca le-as fi dat pe carnatul asta...

    ReplyDelete
  2. lasa carnatul, voteaza pisica:P

    ReplyDelete
  3. vai, george! cred ca am nevoie de un avans pentru canapea. ca daca citeste ioana ce-ai zis tu aici, you're screwed :D

    ReplyDelete
  4. @ mazi

    acum sper ca, pentru o nenorocita de canapea, fie ea si de la ikea, nu o sa ma torni repede la ioana. (zic eu mancand fusilli cu pasta de spanac si branza, samburi de pin si masline...)

    ReplyDelete
  5. nu te torn.
    da' sa stii ca "nenorocita de canapea" costa 30 si ceva de milioane :D asa ca pune mana si fa un credit :))

    ReplyDelete
  6. pai nenorocita de canapea ektorp extensibila costa, dupa cum sunt convinsa ca stii, peste 30 de milioane :D

    iar george o sa aiba nevoie de un loc unde sa crash, dupa ce ioana il da afara-n suturi, fiindca a poftit la carnati. porcu' si magaru' :P

    ReplyDelete