Sunday, March 8, 2009

mucenici!










6 comments:

  1. astia nu sunt mucenici adevarati :P noi astia din Moldova ii facem la cuptor, se ung cu miere si se presara nuca.

    ReplyDelete
  2. ah, ambele variante look delicious.
    si spun "look" pentru ca pe al meu i l-am donat lui luf sub forma de breakfast in bed. judecand dupa viteza de infulecare pot spune ca it lived up to its looks :))

    ReplyDelete
  3. pai delice, ultima poza e cu aia la cuptor, cu miere si nuca:D

    ReplyDelete
  4. am chiorat :P ana stie cat de mioapa sunt :P my bad

    ReplyDelete
  5. ah nunu delice, u were partially right. ca acu erau, acu nu. mi-a fost foame, i-am mancat:))) seriously, cea mai addictive treaba ever. cred ca am mancat echivalentul a trei cozonaci in mucenici moldovenesti intr-un weekend. yey!:P

    ReplyDelete