Thursday, February 5, 2009

de ce nu pot eu sa ma trezesc devreme:P

Late night reading: http://www.howtowakeupearly.com/

Top 10 Wake Up Tips

1. To wake up early, go to bed early 1:00 AM e pretty early, nu?:P
2. Use multiple alarm clocks We use multiple Snooze
3. Do not eat before going to bed Umm, tocmai mancam o gutuie:O
4. Wake Up From The Inside Wha?! Ah stiu, e faza aia cu "bea un pahar cu apa inainte sa te trezesti, u'll wanna go so fast u won't know what hit u"
5. Have important things planned for the morning Ha, like spalatul pe cap! No wonder ca nu-mi vine sa ma trezesc:P
6. Avoid Alcohol, Tobacco And Caffeine I guess ca asta exclude ceaiul negru Twinnings cu aroma de cirese pe care tocmai l-am baut:P
7. Go to bed and get up at the same time every day Asta fac. Ma culc la 2, ma scol la 9:P
8. GTD For Early Risers - Create A Morning Ritual Shit F%$^ Mother&*%^#$ Shit?
9. Start Slowly But Start Now Ok, ok, imma go now, sa-mi termin gutuia si ceaiul si sa mai citesc putin!
10. Put Your Alarm Clock Far Enough From Your Bed Odata mi-am uitat telefonul cu alarma in living. Pe la 7 cand a sunat m-am dat frumusel jos din pat, m-am tarat pana-n living, l-am pus pe Snooze si m-am culcat la loc. Yep, I'm good!

Seriously acuma, un site foarte nice si destul de onest. Cel mai recent post suna cam asa:

Haven’t seen any posts here for a while? It’s because waking up early sometimes, well, doesn’t work . I had to work late on pretty much every day over last couple of months and this completely screwed up my wake up schedule.

Ha! I feel much better now!

.

3 comments:

  1. prostii.
    eu am incercat absolut tot in afara de 1 si 6 care sunt impracticabile. singura chestie care functioneaza este 5 si nici aia intotdeauna :))

    ReplyDelete
  2. Singura solutie este sa pui pe cineva sa te trezeasca :)
    La mine sotia este responsabila cu asta,pentru ca urla alarma in ultimul hal. Doar eu si "bebela" nu ne sinchisim sa reactionam.

    ReplyDelete
  3. pe mine ma mai trezesc pisicile cateodata:P dar nu sunt niste ceasuri prea reliable...

    ReplyDelete