Thursday, February 12, 2009

finesse catering

din categoria "overpriced food you can actually eat", azi va prezentam finesse catering.

pro:
- mancarea e decenta, au si alimente organice /ecologice
- meniul e variat
- salatele sunt mai putin plictisitoare decat the average salad
- imi place ca folosesc doar branza de capra
- folosesc legume din agricultura proprie
- isi trateaza frumos clientii (inca). m-a sunat la un moment-dat un domn (ceva manager) sa ma intrebe cum mi se pare mancarea si daca serviciile sunt ok. also on the plus side, ne-am suparat o data pe un delivery boy de la ei si l-am reclamat, iar a doua zi sefu' l-a trimis la noi cu flori!:))

con:
- au o zona de livrare mica si trista
- nu-mi plac fetele celor care livreaza
- e scump sa mananci de la finesse, pentru ca trebuie sa comanzi mult:))

anyways, merita sa incercati daca aveti biroul sau casa in the happy-go-lucky zone:P

mai jos:
- file de cod la gratar cu cartofi a la Vasile
- clatite cu urda de capra
- spaghetti aglio olio e peperoncini








2 comments:

  1. review-ul asta e total lipsit de entuziasmul pe care il merita :))

    finesse is the shit! mancarea este ffffffff buna, i do not have enough f-s on my keyboard. indeed e comanda minima 50 ron la mine la birou :( dar daca nu gasesc pe nimeni sa share imi iau mancare pentru 2 zile si e f buna si a doua zi.

    salatele ruleaza, iar cea cu branza de capra is more addictive than crack i tell you.

    also, crema de legume e f buna chiar daca e verde.

    si prajitura cu fructe, si salata de fructe cu grau.

    nimic nu contine zahar btw, e doar zahar natural din fructe :D

    also o noua chestie ff buna, wrap-ul cu somon afumat care costa doar 13 lei si este loaded cu somon si alte goodies

    i love you finesse! serios! :)

    ReplyDelete
  2. nimic nu contine zahar, dar unele lucruri contin miere;)

    ReplyDelete