Tuesday, February 17, 2009

polleala

deci da, some loonies insista ca avem nevoie de o noua polleala, sa dezbatem in plen ce bucatarie e mai buna. adevarul e ca nu mi-a fost niciodata asa greu sa aleg, le vreau pe toate! italian as manca la orice ora, fake italian gen trattoria il calcio si mai ales real italian ca la grano. lebanese makes for a perfect lunch la birou (imi plac mezze si (mai nou) preferatul meu habibi). mancarea romaneasca e geniala by default, fie si doar pentru ca e mancarea cu care am crescut. japanese... in topul experientelor mele minunate food related, tepaniaki tre sa fie pe locul 1 sau 2, such fun, si asa o mancare buna! sushi. creveti, orez, miso, inghetata de lamaie cu mingiuta de zahar roz caramelizat. of! as manca si chinese, poate nu in fiecare zi, dar lejer o data de doua ori pe saptamana. si e asa buna rece:D cold chinese leftovers sunt the best:D

sunt completeley lost. voi?

.

11 comments:

  1. omg very very tough!
    am votat my favourite salad desi a fost la concurenta ffff stransa cu some other salad, s-ar putea sa ma razgandesc! astept sa vad ce zice publicul:))

    ReplyDelete
  2. hmm: ce salad si ce salad? is there like more than one salad?:))

    ReplyDelete
  3. Tot papanashu cu smintina si dulceata e mai tare... Parerea mea!

    ReplyDelete
  4. bleah, fusion e o facatura de marketing, un bot de mancare intr-o farfurie mare. e mai degraba design decat gastronomie si cum mie imi place mancarea am izgonit fusionul din viata si de pe blogul meu. no regrets. ,a duc sa fuzionez niste cozonac cu lapte. am zis:D

    ReplyDelete
  5. ah. cine a inventat aceasta facatura de marketing is my hero. in acest fel, de cate ori incerc si eu sa gatesc si luf ma intreaba oarecum worried inainte sa guste "ce e asta?", eu pot sa raspund "fusion" :)))

    ReplyDelete
  6. ah pai aia nu e fusion, e confusion:)))

    ReplyDelete
  7. not it's not, it's creative cooking :p.

    dar spre disperarea fanilor m-am lasat, ma specializez in raw green smoothies in prezent =))))

    ReplyDelete
  8. pls use ur posting privileges si pune o poza to match my skin:))

    ReplyDelete
  9. ma recunosc ca fiind unul dintre loonies, daca nu "the loonie" :))

    consider ca pollul, in conditiile in care nu are variante multiple de raspuns, este nedrept. asta pentru ca nu poti compara sarmale cu sushi cu paste cu falafel cu pui tandori. nu se face!

    ba mai mult, cred ca pollul e very very cruel pentru ceea ce obliga vizitatorul/cititorul sa faca. oh,.. shophie's choice, nu alta!

    iaodi, e a trebuit sa-mi rup inima-n opt si sa votez (de doua ori! - si de la birou, si de acasa, nah! nu va strambati, stiu ca si voi faceti la fel) cu mancarea japoneza, pentru ca banuiam ca va fi persecutata.

    oh, and boo - your raw persona should agree with me on this one. mancarea japoneza e buna - with the sashimi and all :X

    ReplyDelete
  10. ha! mancarea japoneza are acum trei voturi? cine a fost?! :)

    ReplyDelete