Thursday, February 26, 2009

i got sunshine:D

ziua mea a inceput asa:



soare, caldurica, absolut lovely! exact ce-i trebuie sistemului meu imunitar, m-am gandit eu. asa ca detour de la birou catre a magical magical place, despre care acum, post experienta, am numai cuvinte de lauda: pukka food:D


am petrecut cateva zeci de minute fascinante in micul magazin de pe strada George Vraca (in spatele fostului CEC de vizavi de Sala Palatului) si mi-am propus sa revin cu prima ocazie (ma rog, la primul salariu:)) am gasit tot ce mi-as fi putut dori si m-am simtit ca la viena asa. civilizat si pampering, dar scump. evident ca merele bio nu costa cat merele granny smith de un verde carioca pe care le gasesti la supermarket, si nici cosmeticele bio nu-s foarte ieftine. dar merita, it made me so happy, i had flapjack cu organic butter si mere! si cel mai bun ceai roibos ever! si am gasit solutie de "degresat" fructele, chiar cand ma gandeam cu tristete ca o sa trec la masuri extreme si o sa decojesc merele pentru ca nu mai suport mizeria unsuroasa cu care sunt lustruite:P


mi-am luat desigur si sacosa ecologica din organic cotton pukka:D desi aveau si pungi din amidon de porumb foarte dragute si la fel de eco!



anyways, ca experienta sa fie completa, am trecut si pe la ki-life, prin piata amzei. alt concept de magazin, mai mare, mai plafar si overall mai scump. de aici mi-am luat crema exfolianta de fata fara parabeni si cocktail de cereale integrale dirt cheap si un ceai detox cu fenicul si telina!
.

2 comments:

  1. aaah! de cand vroiam sa ajung la pukka food. how lovely :) must go. tocmai am luat salariul :))

    ReplyDelete
  2. offf eu ma duc abia dupa 5 :(((
    dar ceaiul ala cu fenicul si telina este demential :D

    ReplyDelete