Sunday, February 8, 2009

wii fit party

aseara am inaugurat wii fit-ul primit de pufix the man cadou de ziua lui two weeks ago. a fost maxim, savuros, genial, decadent si eventually mizerabil:D am inceput pe la 8. am trecut cu succes prin etapele whisky, hula, carnaciori de bere cu cartofi iuti, clatite, sarituri cu skiurile, salata de praline, mers pe franghie, tinutul musafirilor ostatici pana la 4 dimineata si citit prospect vas roman primit de la ami si mihai, apoi culcat in proteste si sculat a doua zi la doua.

the whole house is a mess si saptamana viitoare cam compromisa asa, dar it was totally worth it pentru ca:

  • puffeh got a new play house:P

  • my party food was a hit:D


  • clatitele facute de bursuc si umplute cu dulceata de zmeura de la cornu au fost geniale (the operative word being "au fost"

  • am recreat cu succes placinta cu spanac care a facut furouri last week (simona, ti-am trimis retea pe mail, de data asta am pus si ciuperci:D)

  • we all wiiiii-ed!

ah si desigur, sa nu uitam de salata de 2600 de calorii! dar more about that in urmatorul post:D

later edit: mazi doreste sa se consemneze ca she rocks balls on a plate:D

.

3 comments:

  1. ai uitat de balls on a plate :))

    ReplyDelete
  2. i totally rocked that!!! acum mi se refuza gloria?!

    ReplyDelete
  3. mazi totally rocks the balls, am vazut cu ochii mei :)))

    also, u throw great parties - desi noua ne-ai zis sa venim la the wii fit party, nu la more than you could ever eat party, dar ne adaptam repede :)))

    sper ca urmatoarea e cel putin in martie pentru ca in ritmul asta eu va trebui sa-mi cumpar rochie de nunta cu 2 masuri mai mari nu cu 2 mai mici cum planuiam :)) [de nunta ta vorbesc, presupun ca nu vrei sa fii eclipsata fizic literally de bridesmaid, nu? :))]

    i shall go sprout my lentils now :D

    ReplyDelete