Wednesday, February 11, 2009

easy peasy dares mazi

avem un poll nou si daca vreti sa stiti cum s-a nascut el va inviti sa va uitati la promisiunile (desarte) /cough ale lu' mazi. aici. anyways, sigur ca de la sofran la ciorba e cale lunga, dar asa e la recrutare, ti se spun numai lucrurile frumoase:)) eu una votez salam de biscuti, ca nu am mai mancat de cand eram mica. hai si voi cu voturile, sa-l punem pe the cooking monster la treaba.

later edit: belshugarii sa stie ca orice va gati mazi va fi folosit impotriva voastra!

.

20 comments:

  1. hm, poate nu va fi folosit chiar impotriva noastra. adica poate unii dintre noi scapa. ultima data cand a gatit mazi nu s-au imbolnavit decat jumatate dintre noi, restul au fost ok.

    in alta ordine de idei si eu am votat tot salam de biscuiti (desi riscam sa fie ultimul pe care il vom manca vreodata)...

    ReplyDelete
  2. ce om rau esti. nu pot sa cred. dupa ce ca ti-am mancat checul ala ars, tot tu esti cu gura mare! si cand ai mancat tu vreodata ceva facut de mine? huh?

    ReplyDelete
  3. puiul violat cu cutia de bere? de la care ni s-a facut rau si mie si lui robert...

    ReplyDelete
  4. hai ma ca salamul de biscuiti e o chestie safe, se facea si la lucru manual in clasa a patra ffs:)))

    ReplyDelete
  5. salamul o fi safe, dar mazilique nu!

    ReplyDelete
  6. bai George, bai. Mie nu mi s-a facut rau de la pui. Eu m-am imbatat! Este o mare diferenta intre cele doua. Puiul a fost impecabil, iar mazi si cu mine - we sure know how to stick a bottle up a chicken's ass. Practice makes perfect. (and the best lubricants wouldn't hurt)

    ReplyDelete
  7. uf, ok, ma retrag atunci. incercam si eu sa o discreditez pe mazi, dar vad ca nu ma ajuta nimeni. :((

    ReplyDelete
  8. revenind la poll, vad ca oamenii apreciaza chestiile greasy, meaty si picante. total de acord cu cititorii tai, dear cookie :))

    ReplyDelete
  9. mazette, o sa faci si felul doi si desert by the looks of it:))

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. ma gandesc sa fac doua feluri de cartofi taranesti :)) aia cu bacon si boia in tigaie si altii (vegetarieni), la cuptor

    ReplyDelete
  12. avand in vedere rasturnarea de situatie, cred ca o sa execut si salamu' si cartofu'
    ha!

    but no ciorba :D

    ReplyDelete
  13. da draga, am schimbat votul de la salam la cartofi. Imi place sa fiu stapan pe situatie. Voi face asta cu toate poll-urile!!!!

    revenind Muahahahahahaha Muahahahahaahah!

    ReplyDelete
  14. rutgam belshugarii sa iasa ka rampa cu un post despre dezmatzul culinar de aseara:P dorim sa se consemneze in scris ca provocarea a fost incununata de succesuri, mazi did a hell of a job and we all survived. go belshug!

    ReplyDelete
  15. eu zic ca acest comment trebuie sa treaca rapid intr-un post dedicat evenimentului! with pics!

    ReplyDelete