Sunday, February 8, 2009

salata merita un post separat

Mazi: sa spui povestea salatei
Mazi:ca aia e the queen dish
Mazi: cum a venit boo cu conceptul
Mazi: tu cu implementarea
Mazi: si eu cu supervizarea
Mazi: si sa nu uiti sa precizezi ca eu sunt de parere ca boo are o minte diabolica
Mazi: si ca salata e aproape cea mai perversa chestie de care am avut parte ever
Mazi: alaturi de mancarea pe banda rulanta
Mazi: si de alte chestii care nu se incadreaza in profilul blogului:)))




salata de praline cu fudge si sos de inghetata de vanilie cu caramel

inventator: boo

creator: powerpuffcookie

supervizor si fotoreporter: Mazi

contine: praline cu crema de alune, mini-snickers, nuga cu migdale, fudge, caramele cu ciocolata, caramele cu lapte, nuci

calorii: 2600

later edit: bagata la microunde, salata se topeste si devine o masa fiebinte de ciocolata, caramel si nuci. se intareste foarte repede, iar daca aveti proasta idee sa turnati apa in bolul de sticla while hot, riscati sa-l spargeti.
.

7 comments:

  1. desigur, i am a genius of unspeakable evil :D

    dpmdv continutul acestui bol a dat o noua dimensiune si noi posibilitati cuvantului "salata" [salata being, as all fans know, my favourite dish]. si e doar inceputul, sa nu ne oprim aici, i say we boldly go where no man has gone before! :D

    ReplyDelete
  2. deci cea mai geniala salata :)) boo rocks :>

    ReplyDelete
  3. Suna bine....O sa probez si eu reteta....pare prea buna

    ReplyDelete
  4. care e urmatoarea frontiera? boo, fii capitanul nostru!

    ReplyDelete