Friday, February 20, 2009

easy peasy... lebanesy



daca as sti cuvantul arabesc pentru fiesta, this would be a good time to use it:D ca sa sarbatorim victoria zdrobitoare a mancarii libaneze asupra altor bucatarii etnice, am comandat de la Habibi, via Quicky. avem humus, humus cu carne, cartofi iuti (care n-au mai incaput in poze), mixed grill, baba ganuj (cu bobite de rodie proaspete:D), kebe maklieh, fatoush, pui fataiel, cartofi prajiti (din bucataria internationala:)) si multa multa lipie!

zomfg delicious heavenly food:D

daca sunteti prin zona, poate mai apucati:D

.

8 comments:

  1. yay, in sfarsit un poll la care castiga cine trebuie :)) fatoush YUM!

    ReplyDelete
  2. si btw in sfarsit un titlu de post pe bune, ordering in is the only truly easy peasy cooking style imho :))

    ReplyDelete
  3. arrrrrgh! too much food already:))

    ReplyDelete
  4. daca n-ai dat si tu un heads up... acum nu mai era nimic :D

    ReplyDelete
  5. Zer ar lift ovars a lover teh plaiz. Just come n git it.

    ReplyDelete
  6. sa stii ca poza asta m-a convins sa-i mai dau o sansa lu' habibi. pentru ca atunci cand am fost eu, humusul parea de conserva, salata taboule nu era zemoasa, ras asfourul era o rusine.. etc.

    ReplyDelete
  7. mai mazi mai, nush ce sa zic, chiar imi spunea un amic care s-a nimerit pe la noi cand a venit mancarea ca ia uite ce portii mari, ca atunci cand a fost el la habibi nu era asa, ca serviciul era prost, ca mancarea so so... acuma na, om fi avut noi noroc. desi am colegi care merg mai des pe-acolo si au avut noroc de fiecare data.

    ReplyDelete