Tuesday, February 10, 2009

tools

iata si lista lucrurilor pe care eu le consider esentiale intr-o bucatarie:
  • mini-robot de bucatarie - folosesc un Braun (este ideal pentru maruntit, tocat doarte fin - foarte bun pentru ceapa de exemplu, pasat legume pentru supa crema, etc.)
  • cuptor cu microunde - self-explanatory (il folosesc numai pentru defrost si incalzire)
  • cana de fiert apa - de exemplu asta
  • tigaie Tefal mare, cu capac
  • tigaie Tefal medie
  • linguri de lemn si spatule pentru teflon
  • oale si cratiti 365 de la Ikea - tot setul
  • vasul roman - recent discovery pentru mine, absolut senzational, nu stiu cum am trait fara el atata vreme:))
  • presa de cafea Ikea
  • tavi de inox Ikea
  • un set bun de cutite
  • tocatoare de lemn sau plastic Ikea
  • cana gradata
  • cantar de bucatarie

7 comments:

  1. how about blenderul care sparge gheata pentru caipirinha?!?!?!!

    fie... limonada!

    ReplyDelete
  2. sau clatitorul de salata? :)) ma rog, centrifugatorul manual de salata :)))))

    ReplyDelete
  3. de ala vreau si eu! i totally need it. am vazut doar la sara blu, overpriced. alte recomandari?

    ReplyDelete
  4. hmmmm mie imi e suficient cutitul, furculita si lingura......dar stai....eu doar consum...

    ReplyDelete
  5. pentru zdrobit gheata pentru caiprinha, pardon "limonada", recomand punerea ghetii intr-un prosop curat din bumbac si zdrobirea(de-a dreptul izbirea) de un perete sau blat. i was served numerous great caiprinhas like this :)

    ReplyDelete
  6. omfg! cookie, nu pot sa cred! ai uitat cel mai important lucru - masina de spalat vase!
    pfff

    ReplyDelete
  7. @mazi: masina de spalat vase clar e un must, nu am mai mentuionat-o ca mi s-a parut prea obvious:))

    cat despre uscator de salata, au si la ikea si nu e deloc scump:P mai iesi si tu din casa:))

    ReplyDelete