Thursday, February 19, 2009

salata de boeuf

mama face o salata de boeuf absolut geniala, foarte fina asa, pentru ca toaca legumele marunt marunt si face maioneza bogata. nu pune mazare (lucru cu care nu sunt de acord), dar pune muraturi de casa (ceea ce aplaud) si mai nou nu pune carne (ceea ce ne intristeaza, dar cooperam:))

nu cred foarte tare ca sarmalele au un gust mai bun de craciun, ca de la oua de paste nu poate sa ti se faca rau si ca salata de boeuf e pentru revelion. mai cred ca nicio salata de boeuf nu e la fel. eu inca nu am descoperit-o pe a mea pentru ca mi se pare o mancare laborioasa, de-a dreptul afurisita, pe care aman sa o prepar. o sa fac desigur si asta, dar astept un revelion. how about 2020? :P

8 comments:

  1. bunica mea nu pune nici ea mazare in salata de boeuf dar inca pune carne, which is quite nice! muraturile sunt foarte, foarte bune dar nu m-as avanta la asa ceva decat atunci cand o sa am loc sa pun muraturi in casa. god knows when that will happen :P

    ReplyDelete
  2. eu am aflat ca teoretic salata boeuf ar trebui sa contina carne in clasa a 9a, de la mama ta :)) and for that i'll be always grateful:))

    maica-mea a inceput abia de curand sa puna carne, ne-a pacalit 20 de ani. si de mazare habar n-aveam, is it supposed to be there?

    ReplyDelete
  3. ah mazarea e f f buna in salata de boef si de ce nu ar fi acolo ma rog?:P

    ReplyDelete
  4. mama mea face salata boeuf cu muraturi de casa si maioneza facuta de ea. la care adauga carne de pasare si mazare. si este fff buna. singura problema e ca o face doar de revelion :))))

    ReplyDelete
  5. si mama face maioneza in casa si o face cu mana, nu cu mixerul (ha! in ur face:)))

    dar da, cu mazare e definitely better!

    ReplyDelete
  6. maioneza de casa e cea mai buna si nici nu e grea reteta.....although, de lene, eu pun hellmans. do I fail? :P Imi place mai mult decat maioneza heinz!

    plus ca de ce ii mai zicem salata de boeuf cand nu e nici urma de 'boeuf' in ea de fapt? salata de poulet? :P

    ReplyDelete
  7. pai mama cand pune carne, pune carne de vita. mie cu pui nu-mi place in mod exceptional, pentru ca are un gust asa cam salciu.

    ReplyDelete
  8. mama cred ca a pus carne de curcan, nu sunt sigura.

    si _evident_ ca muraturile sunt de casa, si maioneza e facuta in casa! dooh! la mame, there's no other way.

    deea, in cazul tau, daca ai facut salata u did not fail chiar daca ai facut-o cu legume congelate, muraturi din import si hellmans, eu nici de atata lucru nu sunt in stare :))

    ReplyDelete